12 03 15

Idag har jag varit hurtig och tagit reda på en massa kläder och jag tror att jag måste skaffa mig en större garderob. :p det är inte klok vad kläder jag har men ändå när jag ska ta på mig kläder så känns det som att jag inte har några :o visst är det konstigt?

men men, jag har nu fått schema på hundra procent på Sofia hemtjänt och det är jag super glad över och det innebär att jag till och med fick tre veckors semester :) Love it!

och en utav de veckorna ska jag till Peace and love med Jenny och Emma och jobba de två första dagarna sen ska vi leva ett riktigt festivalliv och det kan ju bli ganska spännande för jag tycker ju inte om att gå på bajamaja eller att bli lortig. det kan nog bli en rolig resa :D

sen så har jag klippt av mig håret och är väl så där glad över et valet men det växer ut och det var väl behövligt för mitt hår :)



/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0