peace and love mina vänner! peace and love!

Japp ni läste rätt, jag har varit på min första festival och den vara i sex dagar och sex nätter i tält :)
kan vara det roligaste jag har varit med om, vi blev bra vänner med våra grannar som vi festa en hel del med och hade det trevligt på kvällarna :)

men de första två dagarna så jobbade vi på festivalområdet, eller ja, jobba oh jobba, vi satt mest och prata skit, kommentera alla som jobba och hade allmänt trevligt.

men jag fick se, Lars Winnerbäck, Kent, Veronica Maggio, Petter, Timbuktu, Magnus Uggla, Roxett, Billy Idol, Markus Krunegård, skrillex, band i förbi farten som jag inte vet vad de heter och så såg vi RIHANNA, ja gott folk, jag har sett Rihanna i Borlänge! helt otippat men helt okej :) hade trevligt sällskap under konserten så det blev en bra kväll/kvällar :)

Larsa!

J & A

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0