Tiden går så fort


Det är redan tisdag och det känns som att fredag bara är runt hörnet.

Förra torsdagen så skulle vi hoppa på ridningen och hur kul var det när jag insåg att jag var tvungen att hoppas i dressyrsadel?(dessutom har jag inte ens ridit hästen med sadel) Jag ville bara sitta av hästen men det gjorde jag inte utan tog mig igenom lektionen och jag trodde mina knän skulle dö för de var ju 70meter utanför sadeln och hon tyckte ju att det var ganska så kul att hoppa så det var mer sken en konrollerad galopp över hindrerna, men vi klara det fint fint. och tur var ju det.

och på fredagen var det plugg hela dagen, sen på kvällen var det mys fredag hemma hos sofia :) vi hade gjort chokladpudding, köpt godis, cola och chips och dipp :) så det kunde inte bli en bättre kväll framför tv:n och så där vid ett tiden på natten vaknar jag till liv och då har båda somnat i soffan och det är ju typ det bästa som finns :) 

2010

på lördagen var vi på marieberg och en sväng till stallet. sen på kvällen var det vintime med Lina. det var också super mysigt, för Lina hade jag inte träffat på hundra år! och vi styrde sedan mot strömpis och det var riktigt kul :) sen gjorde jag värsta dealen med en taxi så vi åkte från stan till hertig karls för 50kr :p 



men vi var inte lika kaxiga på söndagen, vid två tog vi väl tag i våra liv och gick till pizzan (y) för vad vore en söndag utan rulles? sen var det stallet för min del medan jag lämna lina med hennes disk :) Sweetie gick riktigt bra där i ridhuset och det kändes skönt att avsluta en kanon helg med henne :)
 
Sweetie, mitt nya liv <3

igår var det sista redovisningen i skolan, mycket skönt! så nu pluggar vi järnet inför tentan på fredag!

tränade innebandy igår för första gången på tre månader och
idag vill jag lova att jag har träningsvärken delux.
och nu ska jag hålla i träningen och inte låta någon
kille komma ivägen för den som vanligt. :)
så nu kör vi! Ett, Två, ÖSK!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0