en riktig pyjamas dag


japp det stämmer, idag har jag gott runt i pyjamas och onepice exakt hela dagen, sådana dagar behövs verkligen ibland. :) så jag har sett på camp rock, camp rock 2, high school musical 2, tvättat
och pratat med walle i telefonen :p





- Zac Efron


Men i morgon ska jag ta mig i kragen och ta mig utanför dörren :)
Någon som är sugen på att hitta på något? :)

Och nu är jag så sugen på att tatuera mig och det är verkligen dags för tatuering nummer tre och sen så håller vi tydligen på att göra en familje tatuering i familjen, pontus och pappa har redan gjort den så nu är det jag och mamma kvar man jag vet inte vart jag vill göra den, sen vill jag ju göra en ängel, nu känner jag att det börjar bli lite mycket här :p och i födelsedag fick jag en piercing av mina vänner så jag är ju ny piercad oxå :p men det är väldigt svårt att sluta när man väl har börjat, så ett tips, börja aldrig :)

det var allt för idag.
tack och hej!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0