2012


Jahaja, då kör vi, nytt år nya möjligheter :p

I morgon börjar mitt nya träningsliv beach 2012 here I come ;)
den 14:e januari är skolan slut och jag kommer att sakna mina klasskamrater som jag idag har varit med hela dagen, det bjuds på så många skratt och djupa diskutioner om olika saker i våra liv.
Men idag så var det att erbjuda mig killar tydligen, Jessika hade sin sambos son som pluggar i GBG och sin bror som är snowbordlärare i sälen,
sen var det Sandra som har en lillebror som spelar i Mora hockey och det är ju inte fy skam på det ;)

men nu tillbaka till verkligheten, nyår var helt okej. fick en del uppklarat och det känns skönt så här i efter hand att kunna lägga det sig bakom sig. söndagen såg ut som de flesta söndagar har sett ut det senaste halvåret, vakna upp i solhaga, klaga på hur dåligt man mår, sätta på datan och beställa mat från online pizza :p skrapa ihop pengar och sedan förflytta sig till soffan men täcke och titta på femman ;) haha, varför ändra på något som verkligen fungerar? man skulle ju kunna tro att vi är gifta darling :)

idag blev vi klara med vårat sista grupparbete och det är skönt men det kommer att bli tråkigt att inte gå över gatan till 33:an och sitta och klippa och klistra och höra hur Jessika tycker det är tråkigt att pyssla.

Sen blev det en skrittur med Sweetie och en sväng till marieberg. 
hitta inget på rean men jag hittade ett par nyinkomna jeansshort!

När jag tog ordnig på mina kläder idag så insåg jag att jag behöver en större garderob och det är nu :)
(bara så att du vet pappa)

Nu ska jag sova ikapp de timmar jag gick miste om förra veckan då jag i stort sätt pendlade mellan jobbet och sängen, en dag så sov jag till och med på jobbet. heja mig :)
God natt.

/A





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0