.......

igår börja dagen klockan sex för att bege sig till jobbet och jobba några timmar,
sen åkte jag till Jessika och pluggade lite. :)
Efter det så åkte jag till Sweet och red och det är så himla mysigt med häst!
på träningen igår trodde jag att jag skulle dö, jag spelade forward och det gick ju sådär, men vi fick ju några fina uppspel men sådär duger ju inte för min vinnarskalle så jag var ganska irriterad på planen :p

helst av allt skulle jag vilja vinna en massa pengar, packa väskan, ringa till Fia och säga
nu drar vi ifrån den här skit stan! 
När man åker in i Örebro så borde det stå på skylten:
Välkomen till Örebro. Här vet alla andra mer om dig än vad du vet om dig själv.
Så himla trött på det verkligen!

Fast sen måste väl du också lita på vad jag säger?


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0