jul


Sådär ja, då var även denna jul slut för i år.
Jag gjorde något i år som jag inte har gjort något år tidigare,
jag handlade julklappar dagen innan julafton.
Men det gick smärtfritt, det var mycket folk men inte överdrivet.



så var det dags för julafton och den  gick till som alla andra 21 jular :p (vilket gör att jag kommer på att jag inte har skrivit något om min födelsedag men det kommer jag nog inte kunna göra iafl fast jag skulle vilja göra det ;) )
men i år så var vi hemma hos ena mostern men det gick ju bra de med :)

ska väl säga vad jag fick i stora drag så att ni slipper undra något mer på det menar jag,
(fast den bästa klappen fick jag på fredagen, G på tentan, man tackar man tackar:)

pengar, lotter, ridbyxor, ridvantar, kläder, one piece, pressentkort
 och lite annat bra att ha.

tack så mycket nära och kära för alla fina klappar!

Idag gjorde jag första arbetspasset så nu är det bara 6 kvar detta år.
Nu roar jag med mig min nya södagssyssla, Harry Potter! De är så himla små i de första filmerna och man vill ju bara äta upp Ron :D och idag är det den flammande bägaren och Robert Pattinson är ju med i den och han är ju dåligt snygg! Så nu ska jag återvända till chipsen, dippen, pepsin
och sova så jag orkar till jobbet i morgon 7-22 (y)



/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0