Fredag


Sitter här efter en vecka full med skola, jobb och hästar :)
Idag har jag pluggat hela dagen och jag tror verkligen att mitt huvud ska explodera av allt!
Men jag ska gå in i morgon och sätta varenda poäng!

Igår så red vi barbacka på ridningen och idag har jag så ont i ryggen att jag tror att jag ska gå åt.
Men det är de värt för det var hur kul som helt och nästa vecka så jobbar jag men vilken tur att jag har Sweet!
För i morgon, söndag och måndag ska jag rida på våran underbaraste :D

I morgon så ska jag chocka min lever och inte dricka, undra hur det kommer att gå :p
Men jag och Fia ska nog ut och ta oss en bit mat och mysa :)

Och sen nästa lördag så blir jag hela 21år :) och då är mina girls bjuda hem till mig på maskerad och det kommer att bli super bra och så såg jag på tv:n nu att Eric Saade kommer att vara i stan och ska sjunga på conventum. Så mina vänner, jag önskar att Eric Saade kommer på lördag. (men inte för att sjunga någon av sina egna låtar för de låter förjävligt) Men han är hemskt mycket välkommen nästa lördag. :)



Idag hitta jag min svaghet :p och det är göteborgska! haha, det ringde en försäljare förut och jag hade det väldigt svårt att säga nej till honom. Och jag kom på mig själv hur jag små fnittra, han kunde ha sålt sin mormor till mig om det vore så! :)

Så GBG here a come :D

Sen har jag betställt lite grejer från style by tyra för jag (ni kommer inte tro era ögon) har inte köpt en klädtrasa eller smycke på fyra veckor tror jag! det är ett nytt rekord :)

Har mycket att skriva de är för att bloggen har varit helt ur funktion senaste tiden men nu är den som det ska vara igen :)

Men nu ska jag kolla klart på idol och plugga lite till och heja på Robin fast Amanda knäckte honom ikväll :D
Heja Heja Robin!!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0