En liten tjuvstart


Idag har jag firat min födelsedag med släkten fast det inte är min dag i dag för den är ju i morgon :)
Men då har jag tusen grejer som ska fixas in för kvällen :)
Jag är verkligen ett litet barn när det gäller presenter! Jag älskar att öppna dom! Det skulle kunna vara femkronor i paketen bara jag får många ;)

För i morgon ska det festas på Byalaget som det aldrig har festats förut!
(mamma du kan vara lugn, det kommer att gå bra!)
Så imorogon ska jag hämta dräkten hos farmor som hon så gulligt har hjälpt mig att syin :)
Sen ska det köpas lite alkohol så att den är väl kylt till kvällen och lite annat små pyssel står på schemat.

Idag har jag umgåts med mina klasskamrater och det är så himla mysigt :) Det slutar alltid med tjejsnack och typ bara om killar till slut när vii trötnat på att plugga. Jag och Sandra har kommit fram till att
 en bra kvinna reder sig själv!

Sen har jag varit hos underbara Sweet! ♥

Och min andra halva Sofia är i norge på personalfest, kul för dig :p så nu ska jag ta på mig mjukisdressen, äta pizza och gråta till svenska hjältar.

Ha en trevlig kväll nu! :D

Och jag hittar lite gamla kort här på bloggen så nu ska jag bjuda på lite godingar :p

Taggade tjejer inför Winnerbäck!
- Gotland 2008!

angelica lundkvist
- Angelica 16?


-Angelica och Jens 2006?

sarah och jag i sommras när vi campade.
-Sarah och Angelica 2008

Bada bada, det är det bästa som finns!
-Rhodos 2009! <3

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0