EN ledig dag!


Herregud vad jag ska njuta av denna dag. Fast såklart kommer det att bli lite fix men det är skönt att idag är det inge skolan eller jobb! Jag fick sovmorgon till elva och det var så himla skönt att vakna av sig själv och inte av att väckarklockan ringer.

Men på igen i morgon för då är det fullrulle och även på fredag.
Det är en hela dag i skolan sen ska jag direkt till jobbet och på fredagen så ska hästarna ut, sen är det gruppabete klockan 9, sen kommer farmor och farfar på födelsedagsfika sen ska jag tillbaka till stallet och sedan klockan fem kommer resten av släkten på fika.

Jag kom på mig själv att jag ligger en dag före hela tiden och har redan allt planerat. måste kanske släppa lite på det där med kontrollen
fast det kommer nog inte att hända.

I söndags så var det pepparkaksbaka hos famliljen Andersson, det blev bruna och vita pepparkakor och det är så roligt att umgås med er. många skratt får man!

Och på lördag är det min födelsedag :D

Angelica Lundkvist

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0