året 2011


På lördag blir det nytt år så jag tänkte idag på vad som har hänt i år och det har ju hänt en del men jag tycker att det har gått fort detta år.

Jag har flyttat hem igen, börjat plugga på universitetet, blivit 21, jobbat, varit på Rhodos, Sluggo fick vi tyvärr ta bort :( , men så har Sweeite fått en plats i våra hjärta efter storkillen, blivit tight med Jenny, lirat lite bandy, köpt en massa massa kläder speciellt från nelly har det blivit en del underbara kläningar och så har jag det så bra att jag och Gamze lånar av varandra :p  varit på timbuktu konstert och melissa horn konsert och börjat planera lite inför sommaren 2012 då putte i parken och och utlandet står på schemat, skrottat min första bil (älskade manhattan men är nu ägaren till en audi), varit det senaste halvåret på strömpis tror jag det har blivit och så har det väl hänt en hel del andra saker med såklart men det tar jag inte här :)

lyckos mig så äger jag viasat hockey så nu är rummet uppbokat så jag ska gå ner och lägga mig på soffan och sova för jag är så himla trött.

Idag har jag övat inför mitt liv som hemmafru, dagen började med att jag städa mitt rum, tvätta två maskiner, va i stallet och pyssla om S, varit på stan och nu ligger jag här i sängen och skriver om vad som har hänt i mitt liv :p så finns det någon där ute som är intresserad av en hemmafru så är det bara att höra av sig ;)

sluggo<3
saknade Sluggo, <3

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0