En ny start.

Så där ja, idag tänkte jag, det där måste jag skriva på bloggen. så nu gör jag ett nytt försök att ta mig an bloggandet :)


det har hänt en del, en tjej resa till rhodos, helene har köpt en fantastisk underbar häst Sweetie som är mitt att nu mera :) jag har tagit och dammat av innebandyklubban igen och ska ge det ett nytt försök för att mina innebandy vänner är ju underbar :D

Får väl ta och skriva lite saker undan för undan så kan väl börja med min fösta innebandy träning som var igår :p
Åker ner till mellringehallen som att det vore det naturligaste som fanns, klev på plan och körde ett bollpass på två timmar. och det kändes som att jag aldrig varit borta ifrån det. sen var det dags för en halv timmes fys och det gick ju oxå bra, jag var med på hela passet och så klara jag mig från at spy ;) men idag så är man ju inte kaxig i kroppen vill jag lova :p

Och idag så har jag hunnit lekt med Sarah Sörman, ridit på Karslund och tränat.
Att leka med Sarah känns oxå som att vi ses varje dag. jag vet verkligen vart jag har henne ♥
Sen var det stallet och det GICK SÅ JÄVLA BRA !!!!!! Jag älskar verkligen Copico, hade jag pengarna så skulle jag köpa honom utan problem. Fick så mkt beröm av Fia och det kändes fantastiskt!!
Sen var det mellringe igen för ett bollpass och det gick väl bra idag med :) så i morgon vet jag inte om jaag vill vakna upp till min träningsvärk.

Men imorgon är det jobbet, Sweetie ♥, möta upp Sofia i Karlslund för att ta ett litet farväl till Denver, :'( sen är det chips och cola framför Ice Age 2 :) får skriva mer om det i morgon.

God natt !

 / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0